Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2007 17:09 - Исламабад днес, в петък 13-ти - феерия от цветя и цветове и 36 градуса на сянка!
Автор: alex3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17116 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2007 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Днес е петък, 13-ти април. На пръв полед - ден като ден, но съдържащ някакъв  необясним фатализъм. 
  За едни е сполучлив и късметлийски, за повечето май каръшки и сякаш носещ в себе си проклятие. 
 Но, фатален или не, петъка бележи края на работната седмица и си остава един от най-очакваните дни.
 Така и в Европа, и в Америка и в Азия, където се намирам аз.
 В Пакистан петък е молитвен ден за мюсюлманите и повечето институции,банки и магазини работят до обяд.
 Градът се опразва и утихва,а джамиите преливат от хора. Не побират всички богомолци и на много места отвън се виждат коленичили направо на плочките мъже.  
 Вече е третия ден от началото на горещите дни, които ще продължат тук почти 6 месеца. 
 Пролетта и лятото отново се сляха и дойдоха в едно. Заедно с едва разлистилите се и цъфтящи дървета, ни заля и тежката лепкава жега. Слънцето така пече, че те изсушава като лист тютюн, ако се замотаеш малко по-дълго на открито.
 Днес Исламабад е изключително красив. Може би краят на работната седмица и факта, че се почуствах малко по-спокойна и свободна, ми позволи да обърна внимание на заобикалящата ни пъстра цветна градина, в каквато е превърнат целия град. 
 По улиците и булевардите са засадени в различни форми хиляди различни цъфнали цветя. Дърветата  и  храстите са грейнали от бухнали разноцветни цъфтежи и зеленина. Ароматите, с които е изпълнен въздуха, са неповторими. Птиците са полудели тези дни. От ранна сутрин до малките часове на ноща изнасят екзотични солови концерти, не спират да пеят и да се боричкат из гъстата корона на фикуса под прозореца ни. Всичко кипи от живот, невероятно. 
  Във всяко кътче на която и да е форма на зеленина, нещо шумоли, писука или жужи.

image
Направих една малка фотосесия на някои от тези източни красоти и ако не ги споделя с вас, смятам, че ще бъде много егоистично!

Приятни мигове от мен - Алекс!
image
                                     Този храст е като розово море

image
                                             В червено - също

image

                                   Не цъфти, а просто грее от цветове

image
                                           Съперници по красота

image

image
             Белите рози, горките, вече сдават багажа от жегата

image
 Този храст се среща и в България, някога го отглеждах като стайно цвете

image
  

image


image


image

                     Много красиво цъфтящо дърво, на което още не зная името
 image

                   Пълзящ храст, който цъфти предимно през зимата

image

                       Това дръвче не е плодно, но цъфи като щуро

image

                             И много зеленина, в изобилие

image
                        Планината прозира през следобедната мараня

image

                        Гигантският фикус също се развива с нова сила

image
                                                    Полски мъничета

image

                                Още едно цъфтящо и силно ухаещо безплодно дърво

image


  И така, напук на 13-тия петък да си пожелаем една много приятна, емоционална  и незабравима петъчна вечер и щастлив и ползотворен уикенд !!!

С обич!
Алекс3



Тагове:   петък,   сянка,


Гласувай:
0



1. monologa - искрено и лично
13.04.2007 17:24
Пожеланието ми звучи в стил "Искрено и лично", но и аз бих го пожелала след тази красота, която е оставена за всички тук.
Благодаря!
цитирай
2. roksolana - :)
13.04.2007 17:55
БЛАГОДАРЯ ТИ!!!
цитирай
3. анонимен - За monologa
13.04.2007 18:23
Благодаря и аз! Приемам го като комплимент! Гледала съм някога това предаване и харесвах Миглена Ангелова :) :) :)

alex3
цитирай
4. meto76 - Като гледаш тези цветя имаш чувс...
13.04.2007 18:42
Като гледаш тези цветя имаш чувството че си в Рая, но за съжаление си в Пакистан.Територия на Алкайда, диктатура и тероризъм
цитирай
5. alex3 - За meto76
13.04.2007 19:30
Може би защото са на власт военните и градовете са много добре охраняеми и защитени от полиция и войска, е относително спокойно и не се усещат осезаемо фактите, които цитирате. Все пак, много внимаваме, къде точно "стъпваме".Благодаря!
цитирай
6. ani101 - Невероятно красиво е. Исками се да ...
13.04.2007 22:30
Невероятно красиво е.
Исками се да го видя на живо....
Но ти благодаря за снимките и спделеното.
цитирай
7. mery67 - И на мен ми хареса това което си сп...
13.04.2007 22:58
И на мен ми хареса това което си споделила!Права си , че красотата на природата трябва да се оцени независимо къде я срещаме.Пожелавам ти приятен уикенд!Поздрав!
цитирай
8. анонимен - neverojatno!
14.04.2007 23:22
Haresva mi stila ti na pisane,Alex.I useta ti da vigda6 krasota! Bi li razkazala kak minava edin tvoj den?
Prijaten weekend i ot men!
цитирай
9. candysays - И мен ме очарова, Алекс! :))
24.04.2007 17:29
Прекрасни снимки, разкошни цветове (stealingbeauty е съвсем права... :)

Поздрави!
цитирай
10. budha - m
08.07.2010 16:32
много ми харесва! - аз съм в Босна влез в блога ми имам мой клипчета да видиш някои мой снимки - не са с цветя,но пък ме има мен! приятен ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 162975
Постинги: 21
Коментари: 65
Гласове: 455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930